tisdag 12 mars 2013

Syr på...

Halvvägs genom del 4, nu ska ärmarna i. En sew along var precis vad jag behövde för att komma igång med sömnaden igen. Har svårt att komma igång med större sömnadsprojekt nu för tiden. Men nu får man stegen utportionerade och så blir det lite lagom press, man vill ju hålla någorlunda jämna steg. Och dessutom en regnkappa, det hade jag nog aldrig kommit på själv. Ska bli spännande att se vad Karin hittar på till nästa sew along.

Pärlandet har legat nere lite. Har ett annat blogg-projekt också som tagit lite av min tid. Gå gärna in och läs den också! Vandringsböcker

Har krokat ett hundhalsband men behöver lite knäppen och grejer för att kunna slutföra det, det ska inhandlas på Malmö Symässa i helgen. Får se om jag åker dit eller om jag skickar bud med min mor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar